I can see the sun <3

Ååhh spritter i kroppen och jag känner hur jag som vaknar upp ur en kall dvala. Jag kan nämnligen se himmelen igen och solen skiner ner igen.
hehe, just i ögonblicket jag skrev detdär så började jag tänka på en låt som min morfar alltid sjöng när han levde:

"Nu skiner solen igen  på vår lilla jord, och sprider glädje i hjärta och sinn"

Precis så kändes det. Underbar känsla. Nu har jag orken att klara mig igenom denna dag också.
Imorgon är det fredag.. Planen är att jag ska ha en Anton dag då. Vi får väl hoppas att det blir så. VAr längesedan nu. Sen på lördag så ska jag först till skell med systeryster och sen är det syskonmys här med syskonen. Då blir det chips och dipp och massor med film som vanligt! :)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback