I väntan på sömn

Hejsan svejsan!

Hemma från jobbet. Vill inte gå och lägga mig ännu eftersom jag hade tänkt dela några ord med pojkvännen innan han drar på jobbet. Som vanligt så "jobbar vi om" varandra. Han jobbar till 6 och jag börjar kvart i 9. BAra om vartannat hejvillt hela tiden. Därför är det bra att passa på såhär på morgonen istället för att sova. Eller... ja... han sover, men han ska stiga upp snart i guess!

Spinningen igår var sjukt jobbig som vanligt. Jag tror aldrig jag kommer vänja mig vid spinning, trotts att jag fått mycket bättre kondition så tar det ut en nå så förbaskat. Idag blir det spin paus och jag ska istället på Bodypump.
Skönt skönt, men det är inte förrens ikväll och idag har jag inte ens någon disk att ta hand om. Bara mysegos för mig själv hela dagen.. Sweet! :) (Försöker ignorera det faktum att jag har ett avlopp som behöver rensas)
Ne, ska nog inte lata mig hela dagen. Finns alltid saker att göra. Typ dammsuga, det behövs alltid.. Hahah.. låter som en tant! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback