INTE BRA!!

Har kommit hem från Pumpen just, och jag är HELT förstörd!
Insåg försent att det var alldeles för längesedan jag åt innan träningen och detta resulterade i att INGET fungerade. Huvudet ville bara explodera för varje rörelse jag gjorde, musklerna orkade inte alls, jag mådde skitilla och ibland kändes det som att jag skulle tuppa av :(

Inte det minsta kul med andra ord.
Detta ska aldrig upprepas. 

Håller på att laga middag nu för att återfå lite energi.
Blir kycklinggrillspett och couscous. Kommer bli supergott eftersom dessa grillspett är skitgoda.
Sen blir det hopp i duschen med en gång. Klarar inte av det just nu eftersom jag mår piss. Så väntar till efter maten.

Ska gå och kolla maten nu. 
återkommer senare!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback