Jag dör litegrann

Shit shit shit... I've done it!!!
Har just varit och bokat en resa till New york. Ska åka och hälsa på Arvid över nyår. Alltså jag dör litegrann. Är så sjukt stressad. Satt just och skulle fylla i min ESTA ansökan men panikade och kryssade ner alltihop. Är så rädd att jag ska skriva något som är fel. Jag menar, en fråga är vilket flyg jag ska flyga med. Men då finns det 3 alternativ som alla är olika namn på sas. Hur ska jag veta vilket som är rätt och vilket som är fel?!?!
BUHUUU.. panik...

MEN IALLAFALL... Jag, Jenny Engman, ska till USA!
HELT UNDERBART! :D:D:D:D:D

(Men som sakt, om någon kan fylla i en Esta ansökan så får ni gärna kontakta mig)



Kommentarer
dagensblog

hej!



va gärna med och tävla om att få några snygga smycken hemskickat till dig, helt gratis!



riktigt värt :)



http://dagensblog.blogg.se/2011/august/tavling-armband.html#comment



ursäkta om detta inte är något som intresserar dig!



HadeGött!



Blogg: http://dagensblog.blogg.se/
2011-08-15 @ 13:46:19




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback