Jobbar på

Jasi, jag jobbar på i sakta tempo. 
Gick faktiskt aldrig och la mig utan tog tag i disken dirrekt och sen så har det som bara rullat på sen dess.
Torkat ett fönster, satt igång ännu en maskin, plockat bort lite skräp osv.
Ska nog snart gå och sätta igång ännu en maskin tror jag. Börjar nog vara dax snart. Känner dock att ögonlocken börjar bli tyngre. Egentligen så är det farligt att sätta sig ner såhär när man inte lagt sig och vilat något efter nattjobb. Trotts att jag sover på jobbet så sover jag ju rätt dåligt så man vaknar sällan utvilad.

Har bestämt att jag ska laga lasange idag. Var ett tag sedan nu så det börjar verkligen vara dax! :)
Ne, ska spirnga ner och kika om tvätten är klar!!



Bäbisen min i sin lilla kojja! ^^

Kommentarer
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

veckan har just börjat, men längtar man inte redan till helg ? :D



Blogg: http://feliciaaulen.blogg.se/
2011-08-23 @ 13:39:48




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback