Jobbkväll ändå

Ojsansojsan!
Blev visst jobb både inatt och imorgon natt. Där ser man, lite extra cash i kassan skadar ju inte! :)
Hm, mina planer för dagen blev lite ändrade då. Jag och Anton hade planerat bland annat en långpromenad i det fina vädret när jag kom från SPinningen. Detta lär vi nog inte hinna med. Men ja, det får vi väl se senare! Får väl fundera ut något. Ligger och tittar på Two and a half men och tänker på livet, eller ne skojja bara. Ville bara låta lite poetisk men jag kom på att blandningen "Two and a half men" och "tänka på livet" kanske inte riktigt hör ihop så bra.

Shiet alltså. Bara 11 dagar kvar till turkiet. Kommer bli awesome! :)



Cypern 2009

Kommentarer
Anonym

yttligare 1000 kr i resekassan imorgon på tal om resor :'3



2011-08-24 @ 18:29:15




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback