Jordbävning

Godmorgon!

Fick ett ganska speciellt uppvaknade även idag. Hela huset började skaka, glasen började skallra osv. Trodde att det var ett jordskalv. Men, då heöt plötsligt så kom det igen, och igen och igen..
Började bli lite fundersam så jag klev upp och det visade sig att det var en typ ångvält som körde fram och tillbaka utanför huset och plattade till gruset. Gissar att dom har planer på att asfaltera snart. Bra det om så är fallet.

Iallafall så är jag vaken. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu.
Tänkte att jag skulle prova min korsett som jag inte provat på flera månader men gav upp. Blir så irriterad när dom är så jävligt svåra att få på sig..
Anton sa att han skulle stiga upp klockan 9 eftersom att vi skulle hitta på något. Men icket. Ännu har han då inte ens gjort ett försök till att kliva ur sängen. Blir spännande att se när han kommer upp :)

Fortfarande lite lätt ångest över den förbaskade Esta:an som jag måste göra...
Dumma Esta

Kommentarer
Bella

Tack så mkt, allt bra med dig? Kram Bella :)



Blogg: http://belladavis.blogg.se/
2011-08-17 @ 10:46:07
Bella

Tack så mycket :)



Blogg: http://belladavis.blogg.se/
2011-08-17 @ 10:56:07




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback