Känsla av lugn

Har ringt nu, kunde inte lämna in bilen idag eftersom han hade fullt upp just nu så ska vänta typ 2 veckor. Tur att det inte är något allvarligt fel då.
Iallafall, min dag förvandlades till något som jag knappt kommer ihåg. Ett fullständigt lugn. Har knappt något att göra, ska diska härhemma men annars har jag gjort ALLT nödvändigt. Jag har städat, tvättat och handlat tidigare dagar. Klockan är bara 11 än. Sjukt! :)

Som sakt, det jag ska göra under dagen är att diska.. ENBART?! Det är inte ens mycket så jag grämer mig inte ens. Sen så kan jag bara sitta här och må tillsammas med Charlie tills dess att jag ska på spinning ikväll. Sen blir det dusch och jobb. 
Jag njuter trott det trista vädret! :)



SHIET vad brun jag var här. Nu har allt bleknat bort!!!
Det är verkligen dax för turkiet nu!! BEHÖVER FÄRG!!! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback