Kyligt

Ojojoj vad kyligt det börjar vara ute om kvällarna! Galet alltså!
Tänkte posta ett inlägg här innan jag kryper till kojs. Min jobbvecka är numera igång och jag bara tutar och kör! :)
Blev ingen storhandling idag, istället så kom svärmor förbi med Prisse och sen blev vi bjuda på mat. Jättegott var det (Men Golden brukar aldrig vara ett osäkert kort).
Sen så åkte jag och Anton och badade tillsammans med Sofia och Anna. Mysigt att få lite sol, var lite synd dock att det som var lite kyligt ute, eller.. ja.. det blåste som kallt tyckte jag!

Imorgon blir det dock Storforsen. TAGGA för det :)
Vi ska dock iväg och handla innan dess så gisar att vi är iväg halv 10 tio kanske och sen blir vi där så gott som hela dagen gissar jag! Ska köpa nå gosaker och stoppa i kylväskan. Kanske en sallad till lunch och sen lite frukt och dylikt?! Låter bra det!

Ne, om man skulle krypa isäng så man orkar med morgondagen då! :)
Puss och Kram

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback