Lyx

Hejsan!

SHIET alltså! Detta måste nog ha varit det värsta spinningpasset som jag någonsin varit på. Jag dog litgrann och har fortfarande inte riktigt kommit över det trotts att det är 30 minuter sedan jag tog mitt sista tramptag. Helt sjukt!
Var tvungen lägga mig ner och andas ut litegrann nu innan jag hoppar i duschen!
Tänkte faktiskt göra lite lyx idag och koka potatis <3
Det är sjukt lyx i detta hushåll eftersom att Anton ogärna äter potatis så då blir det aldrig av. Ska ta och passa på nu och koka maaaassor med potatis och kanske steka lite köttbullar till. Oj så gott det kommer bli! 

Neemen fan, hade hunnit glömma bort disken som väntar på mig.. *Suck* aja tar tag i den också!
Sen...
Någongång...
Kanske..


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback