Men STORM

Goddag!

Åkte hem och sov trotts att jag kallade mig "utvilad" tidigare.. Hmmm.. anar jag en lögn?!
Efter det så har jag åkt tillbaka till jobbet för att lämna tillbaka en nyckel. Jag snor med mig nyckar typ VARJE gång jag jobbar så att jag måste tillbaka. Undra om jag innerst inne älskar jobbet så mycket att jag bara MÅSTE tillbaka trotts att jag är ledig? Jo.. så är det nog :)
Sen har jag varit på AF och ombokat tiden som jag fick. Så nu ska jag dit den 13:one istället för den 8:onde.. Perfekt! 

Vet inte hur det är i resterande Sverige men här är det verkligen STORM. Det blåser som bara den och regnar tametusan Nonstop. Helt sjukt, och galet tråkigt! Vill inte sitta inne och uggla!
Ser tyvärr ut som att denna dag kommer bli en sådan dag, Uggledagen..
Spinning senare idag och sen blir det godmiddag på det. Fråga mig inte vad det blir för det vet jag inte ännu men eftersom att både jag och Anton fö ren gångs skull ska äta samtidigt så får det bli något gott!! :)



En bild ur mappen sköna sommardagar för att lätta upp den grå och dystra stämmningen! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback