More pain

Godmorgon!

Okej, att gymma igår med träningsvärk var kanske inte en så lysande idé som jag trodde. Idag är hela min överkropp DÖD. Eller inte död, men döende. Det smärtar i varje rörelse som jag gör. Tillochmed att skiva detta känns i mina arma muskler.

Tänkte iallafall berätta att surströmmingen igår var HUR GOD SOM HELST!!!  Vi hade ju hemmaodlade potaisar deutom så det ägde ju! Åt sjukt mycket och sen gick jag omkring och rapade surströnmming hela kvällen. Helt sjukt.
Vi var en sväng ner till Antons pappa också och böt olja på bilen. Skönt att det var bortgjort. DFå vet ,am att man klarar vintern som kommer.

Ligger och funderar om jag borde dra en sväng till gymmet eller om jag ska ta en vilodag idag.. Inte helt 100 faktiskt. Ska dra ner till stugan om en stund iallafall, idag bjuds det nämnligen på kräftskiva! ^^
Jag måste vara världens lyckligaste som bjuds på gomat varendadag! De ni ;)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback