Morgonspin

"Godmorgon" världen!

Har just kommit från jobbet men ska vända om och åka på Spinning. Inte ens lite sugen, har sovit sjukt dåligt inatt så efter spinningen blir det nog mest troligt att åka hem och sova igen. Det behöver jag verkligen!
Skönt iallafall att göra bort träningen på morgonen så slipper jag tänka på den sen resten av dagen.

Fick prova mamma och pappas nya bil igår, sjukt härlig. Skulle prov köra den till Ica för att jag och Jeck skulle handla saker till middagen, det slutade upp med att vi hamnade på Ica... I Byske ^^
Så går det när man inte säger VILKET ica jag ska fara på. Pappa kollade även på min bil som är lite trasig. Han hittade felet så jag ska lämna in den på måndag, man kan ju alltid hoppas att man kommer billigt undan!

Har försökt lösa dagens gåta på medaljongmysteriet men alltså, jag fattar INGET!!
Blir så irriterad när saker inte riktigt går som jag vill. Förhoppningsvis kan jag tänka klarare när jag fått lite mer sömn!


Menmen, iväg på Spinning!

Kommentarer
Anonym

halåhallåhallå? :3



2011-08-06 @ 16:52:05




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback