Morgontidsfördriv

Har verkligen iiiinget bättre för mig så jag gör en sånnhär töntig lista som jag kommer vara less på att göra när jag är halvvägs klar

TIO FAVORITER

1. tv kanal ? Blir nog 6:an

2. blommor ? "Häggblommor"

3. färg ? Just nu är det nog Rosa, men det varierar

4. sport ? Ingen att titta på iallafall

5. affär ? Nelly.com

6. musik ? Varierande från dag till dag

7. mat ? TacOooOoo

8. årstid ? Sommar

9. djur ? Kissemisse Charlie

10. stad ? Umeå

 

TIO FAKTA

1. hemstad - Piteå

2. hårfärg - Brun

3. längd ? 173

4. frisyr ? Halvlångt. uppklippt

5. ögonfärg - Blå

6. skostorlek - 40 - 41

7. humör ? Oftast glad

8. orientering ? Tycker jag är tråkigt ?!

9. tillgänglighet ? "Not for sale" så att säga ;D

10. vänster eller högerhänt ? Högerhänt

TIO SAKER OM DITT LIV

1. har du någonsin varit kär? - Yesbox

2. tror du på kärlek? Om jag nu varit kär så bode ju denna fråga vara automatiskt besvarad

3. varför tog ditt senaste förhållande slut? Mitt senaste förhållane are still going

4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Jo

5. har du någonsin krossat någons hjärta? jo

6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Joodå!

7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? Tror inte det

8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Det har jag

9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? Man kan ju alltid hoppas ;))

10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det tror jag inte, kärlek är något som växer fram!

TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR

1. kärlek eller pengar ? - kärlek

2. vin eller öl? Vin

3. dag eller natt? Dag

4. one night stands eller förhållade? Förhållande

5. tv eller internet? - Internett

6. pepsi eller cocacola ? Cocacola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? Beror på humör ^^

8. färgfoton eller svart/vita foton ? Färg

9. telefonkontakt eller face to face? face to face

10. aim eller myspace ? Ne gu vad tråkigt, Facebook!

TIO "HAR DU NÅGONSIN"

1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Har nog aldrig smitit ut?!

2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? Inte det (tråkiga jag)

3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? Det har nog alla gjort

4. har du någonsin hoppas bungyjump? Nej

5. har du någonsin varit på en husbåt? Joodå, en gång sov jag på en husbåt och då blev det storm, mådde inte bra dagen efteråt!

6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? Ja klart jag har (eehm, eller så inte, vet inte ens vad det är?)

7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Oj så hemskt jag är men... Jo det har jag nog!

8. har du någonsin gått på bio ensam? Guch så tråkigt, nej det har jag inte

9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? Jo

10. har du någonsin tyckt att världen suger? Alla har vi väl varit tonåringar?!? :)

TIO KÄNSLOR

1. Saknar du någon just nu? Finns alltid någon man saknar
2. Är du glad? Mest trött och fundersam
4. Är du uttråkad? Vem skulle annars göra en sån här lista??!
5. Är du tysk? nej?
6. Är du irländare? nej?
7. Är du fransk? Bonjour, s´amapell Jenny e trees uns (eh.. Nej) 
8. Är du italienare? no
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jodå they are still going
10. Gillar du någon just nu? ojojoj vad galen jag blir, Är det mernat att någon ska  svara nej på denna? Det skulle ju betyda "HEJ jag är en ensammen person som inte har EN ENDA människa i livet som jag gillar".. Finns alltid NÅN man gillar, man kan ju inte "inte gilla" alla... -.-


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback