Mumma Middag <3

Sååååå MÄTT!
Kom just hem efter en 3 rättermiddag. 
Blev Friterade jätteräkor till förrätt, stekt ris med räkor, skina, kyckling (stark) till varmrätt och sen chokladkaka med grädde och coca cola till efterrätt (Efterätten åts på waynes). Blev inte plankstek som jag skrev tidigare utan jag blev som sugen på att prova något helt nytt när jag kom dit så fick bli det stekta riset. Hemskt gott men inte alls starkt (som det stod i menyn).
Sjukt sjukt mätt verkligen. Dör litegrann här där jag ligger.
Ujujuj!

Iallafall, gymmet med Frida. Blev att tortera armarna / axlarna mestadels. Kommer nog kännas imorgon. 
Sen var det stan med mamma och Jecka, köpte en liten sminkväska. Praktiskt att inte behöva konka runt på min stora hela tiden.
Naaw, Charlie är så mysig. Han bara ligger här och gosar mot mig hela tiden. Min lilla puttenuttegris :)

Ne, ska snart iväg till jobbet för ännu en natt. Börjaar morgondagen stenhårt med att gå på spinning. ^^



Ungefär såhår ser det ut just nu!! :)

Kommentarer
ELIN- mode & vardag

Hej!

nu har jag avslutat tävlingen i samarbete med xenobia design, så kika in på min blogg och se om det blev DU som vann!

om inte? så var det jätte kul att du deltog i min tävling, och håll utkik för snart kanske det kommer fler.

KRAM!



Blogg: http://elinpassanisi.blogg.se/
2011-08-25 @ 21:58:16




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback