Off I go

"Gormorgon" eller.. nått?

Har käkat lunch och kikat litegrann på TV.
Har kört på en ganska slapp morgon för att kompensera för den rätt häktiska eftermiddagen.
Ska gå och packa mina träningakläder och bege mig på Korpen för ett gympass med Frida. Lite nervös eftersom att gympass alltid ger mig träningsvärk. Aldrig kul att gå omkring med träningsvärk hela (morgon)dagen.

Sen ska jag gå på stan med mamma och syster. Tror att Jeck skulle köpa en jacka eller nått sånt.
Sen (hahah överanvänder ordet "sen") blir det lyx lyx lyyyyx.. Jag och Anton ska gå och käka plankstek!!! 
Kommer bli amazing! Älskar plankstek! (Förtjänar det desutom efter gympasset tycker jag).

Självklart så står jobb på schemat också! 



Min senaste plankstek <3

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback