Putt

Godmorgon, godmiddag godkväll

Stötte på en granne idag som var sur. Hatar sånt så nu är jag på sjukt dåligt humör.
Inte alls roligt!
Har precis kommit hem från en mysig dag i storforsen. Vi har solat, badat och tittat på forsen. Helt perfekt med andra ord. Nu sitter jag här och nästan dör av trötthet. Trotts det så ska jag vilken sekund som helst köra iväg till Korpen och köra ett pass Bodypump och sen blir det jobbet. Trött trött trött. Imorgon blir det hem och sova för min del känner jag. Återfå lite förlorad energi sådär, kommer bli skönt :)



Storforsen idag! Lite lite vatten dock men mäktig iallafall :)

Kommentarer
bella

tack så mycket, :) allt bra med dig? kram bella, :)



Blogg: http://belladavis.blogg.se/
2011-08-03 @ 07:54:09




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback