Rollspel

Hejjsaan!

Kan börja med att berätta att buffén var AWSOME!
Åt tills jag mådde skitilla (men det kan också bero på att jag åt lite väl mycket beasås)
Sjukt sjukt gott! Sen så har vi ju köpt hem nu när vi storhandlade en massa skumma nya saker som jag aldrig sett förut. Ser fram emot den här månadens middagar! :)

Resterande av kvällen har spenderats hemma hos Jonathan tillsammans med Anton, Nils, Pär och Ebba. Vi har rollspelat! SOm jag skrivit tidigare, mycket roligare än vad man tror, dock svårt! (Lever dock fortfarande ;) hheheh )
Blir säkert att fortsätta senare. Är lite imponerad på mig själv att jag fortfarande håller mig vid liv. Behöver dock läsa på lite till om vissa saker.

Nu ska jag väl snart uppsöka min kära säng! Idag är ju en av dessa underbara dagar då jag får sova i min säng. Alla vet väl vid dethär laget att det är något som jag älskar ^^


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback