Sent igår

Godmorgon

Sitter här vaken och redo att kila iväg till spinningen. Eller, redo och redo, jag har inte ätit frukost ännu vilket jag måste göra. Måste dock komma på något hemskt lätt eftersom jag får mjälthugg superlätt när jag tränar. Ska helst ha ätit typ 2 timmar innan jag tränar men, ja , ja ides inte stiga upp så tidigt.

Hemskt trevligt igår iallafall. Jag åt tills jag typ sprack. Det fanns ju så mycket gott och då måste man ju passa på ;)
Hade även CHarlie med mig så han fick springa ute. Han var jätteduktig och var ute på egen hand  på små äventyr men han kom alltid tillbaka. Duktiga Charlie!
Sen såg jag, Jeck, och pappa på red dragon. Jag hade aldrig sett den förut, den var faktiskt riktigt bra. Men självklart långt ifrån lika bra som "När lammen tystnar" och "Hannibal".

Ne, frukost nu! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback