Shoppingtur! ^^

Hejsan svejsan!

riktigt uppfriskande att träna sådär på morgonkvisten, nu känner jag mig pigg och alert!
Desutom så får jag göra precis vad jag vill nu frams till jag ska iväg och jobba. Dax för ännu en jobbnatt efter en veckas "semester". Tackar och bockar för alla arbetsdagar jag kan få :)

Jag och Frida drog på en shoppintur efter träningen. 
Köpte ett par jäte söta trosor med volanger, en ny av mina favorit bh:ar. EN svart denna gång eftersom jag redan har en vit. Tror inte jag kommer behöva fler utav dom eftersom jag inte använder dom så ofta! :)
Sen köpte jag ett par jeans för 99 kr. Typ bara för att dom var billiga och mina favoriter har gått sönder.

Nu ligger jag här i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra! Men mår som gott! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback