Sista vilan

Hejsan! :)

Blev bjuden på lunch utav mannen min på 3 kronor. Blev den vanliga salladen, såå god<3
Sen hälsade vi på Antons kusin Elin, han skulle hjälpa till med någon dator där. Sen blev vi borta hemskt länge. Vi var väl hemma kring 6 kanske! Kul att få åka iväg på spontanbesök sådär :)

Nu börjar jag dock bli hungrig igen. Känns som att det börjar vara dax för middag snart! 
Blir dock bara varma mackor eller något liknande. Man kan juy inte äta så tung mat såhär sent.
Inatt är min "sista vila". Blir två jobbnatter varav en är dubbel (=Kväll+Natt) så kommer vara ganska död fredag. Sen lördag så är det spinning på morgonen och sen så är det FIX hela dagen. Städ/tvätt/disk/packa klart/Klippa Charlies klor etc etc + att det blir en tidig kväll EFTERSOM SEN är det söndag och då ska vi upp tidigt som fan och åka till flygplatsen. Ingen rast och ingen vila för min del alltså.

Jasi, fullt upp! 
Men det är nog värt det i slutändan. Gissar på att det inte kommer bli några sovmorgnar i turkiet heller. Man måste ju ner på stranden ;)



Gammal Randombild

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback