"Sovmorgon"

Gomorgon bloggen!

Min tänkta supersovmorgon fick ett abrupt slut då det ringde på dörren.
Skyndade mig upp, kastade bokstavligen på mig kläderna och rusade till dörren för att mötas utav... brevbäraren...
Blubb, det var bara ett paket som inte gick att fi ner i brevinkastet. Inte shysst alls, han hade ju bara kunnat lägga den utanför dörren som dom annars brukar göra.
Iallafall, inte helt fel ändå eftersom att detta paket innehöll en SKITSNYGG skinnjacka som jag vann på tradera för någon dag sedan. Riktigt sjukt snygg! :)

Iallafall, idag är jag sjukt äcklig. Mitt hår har nog inte varit såhär skitigt på många många år. Det kan kammas bakåt och då stannar det i backslick. ÄCkligt....
Har ju tänkt åka på gymmet dock när jag hjälp Sofia inne i stan vid 12. Men vet inte om jag kan gå ut såhär bland folk. Känns dock onödigt att duscha om jag ska svetta ner mig om. 1 och en halv timma?!??!
Ne jag får besluta om detta lite senare.

Något i matväg behöver jag dock just nu. Funderar på husman med falukorv på.. Det är en riktig höjdare verkligen. Kanske ligger och myser och tittar på någon serie också! Mjo, det tror jag nog! :)



Såhär ser min skinnjacka ut. GALET snygg (T.o.m lite snyggare irl) :)
En lite kortare modell! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback