Sun... or is it?!

Jävla skit också!
Har ju varit sol hela morgonen och nu helt plötsligt mulade det igen. INTE KUUUL!!!
Har iallafall börjar morgonen med ett spinning pass. Riktigt skönt. Ligger här nyduschad och mår hemskt gott med mig själv. 

Btw... Tänkte bara kommentera min "nya" matupplevelse som jag hade igår. Det var.. okej. Inte dåligt men inte heller något som jag kommer tjata dagarnai ända om. Går helt klart att äta någongång omsänder dock.

Jag hoppas att mannen ska stiga upp snart. Jag har massor av saker som jag vill att vi ska göra idag. Detta inefattar bland annat att åka in till stan och hitta ett par shorts till han. Han äger ju nämnligen bara ett par och jag känner att han borde då minst ha ett par till med sig till turkiet så... 
Han vet inte om detta än så vi får se hur övertalningen kommer gå när han slutligen stiger upp. Kommer bli spännande...

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback