SURSTRÖMMINGS PREMIÄR!!

Jaaa!! Inte att förglömma att denna dag är den fantastiska surströmmins dagen!
Helt underbart. Att man då desutom är bjuden ner till stugan på surströmming gör ju inte saken sämre ;)
Kommer verkligen bli sjukt gott. Jag har alltid älskat surströmming i heeeela mitt långa liv!
Har aldrig riktigt förstått mig på dom som INTE gillar det.

Men okej, jag kan väl acceptera det om folk HAR smakat (Kan iallafall acceptera det till en viss del), men ni som INTE har smakat och vägrar smaka det ja, ni är bara korkade.. hehe hårda ord från en lite kvinna! ;>

Nemen man kan ju inte säga att man inte gillar något som man inte smakat, eller? o__O

Ne men hörrni, glad surströmmingsdag på er!
NJUT!



Förra gången det vankades surströmming denna sommar. 
Vädret vad lite annorlunda den dagen. Minns att jag var sjukligt brun då också! 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback