Tidiga, och ack så ruskiga

Godmorgon

Tidigt första inlägg men det bjuder jag på.
Har några få timmar kvar av detta arbetspass sen tar jag två nätters vila. Kommer bli skönt!
Var dock ingen trevlig upplevelse att vakna, trotts att jag vaknade utvilad. Regnet öser det, det blåser massor ute ochnär man kikar ut ser världen mest grå ut. Jag börjar nu betvivla om att sommaren kommer komma tillbaka nå mer.. *Sorg*
Det värsta med att ha "Sommaren" som favoritårstid är ju att den är så förbaskat kort. Men iår har jag då iallafall tagit vara på den. Kommer nog gå ur denna sommar med gott samvete. Har verkligen badat solat och gjort allt som jag velat på mina lediga dagar. Bra Jenny! :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra ännu. Mannen och jag är lediga båda två för en gångs skull så blir säkert att hänga med honom. Så får väl höra med honom vad han har lust att göra när han vaknar om sisådär 6-7 timmar x)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback