Träningsvärk

Godmorgon Bloggen!

Choosaballooza, Jag har träningsvärk. Har inte haft det på flera månader men NU har jag en ordentlig en. Borde ju iofs ha förstått det efter gårdagens sjuka spinningpass.
Har iallafall just vaknat och ligger och funderar över livet. Ska ta och äta nå frukostaktigt och åka iväg till korpen och göra bort dagens träning. Hade tänk mig gym idag. Var sjuk längesedan jag gjorde det så det blir nästa lite spännande. Jag brukar alltid tappa intresset när jag ska gymma. Särskillt om jag ska gymma själv så brukar jag tycka det blir sjukt tråkigt. Menmen, göras ska det iallafall!

Inatt var en natt fullproppad med drömmar. Bland annat om Nazister, Engelskmän och min syster som tvingade mig att raka av allt hennes hår med en rakhyvel (!?!?!?). Och alla dessa drömmar var 3 olika.
Hmmmm.. Undra vad dom vill säga mig?

men men, fly fly och iväg!


Kommentarer
Anonym

O__________O



2011-08-18 @ 12:03:37




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback