Andra bullar

Hej bloggen!

Kvällen nalkas och det gör även sängen. Något som för tillfället är den jobbigaste delen av dagen. 
Tur att man har en syster som är villig att komma till sin plågade storasyster någon dag! ^^
Idag har min dag varit fullspäckad.
Julklappsshopping, en mycket lyckad. Nu är allt snart färdigt. Sen drog jag och Thom till strömbacka och hälsade på. Alltid lika trevligt! Sen (Blev många sen känner jag) blev det att köra geeenom snöstormen till blåsmark där det stod bullbak på schemat. Blev mycket lyckat så nu är frysen FULL!! Massa godsaker. Kan vara bra att veta ifall någon kommer och hälsar på ;)
Vart även en uunderbar middag! Är så mätt och go i magen nu.

Ett av mina köp idag var en ny kallender. Jag är ju en flitig användare av sådana och skulle nog inte klara mig utan. Detta år har jag köpt en liten en och ångrar det nästan nu. Jag gillar när dom är stora. Menmen.. blev en Rosa bandet kalender så stödjer ju iallafall en god sak! Ska sätta mig och skriva in allt i den nu, typ födelsedagar och så! Älskar sånt :)

Kommentarer
Caroline

Sv: Det tror jag att du kommer göra :)



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-12-09 @ 11:09:38




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback