Att ta tag i livet

Hejsan!

Sitter här och har precis gått ut duschen.
Ska börja rulla mot jobbet snart. Måste springa förbi ICA och köpa nå lunch eller något så borde åka snart. Sitter och tänker att jag BORDE göra så mycket och ändå sitter jag bara här som förstenad och vet inte riktigt HUR det ska gå till. Disken börjar lukta unket så jag BORDE diska, all smutstvätt ligger på golvet så BORDE plocka ihop och lägga i tvättkorgen, har inte ätit frunch ännu så det BORDE jag göra, klä mig BORDE jag göra, handla julklappar, träna, sola ja... listan kan göras HUR lång som helst. Plågsamt och jobbigt, blir så fullt i mitt huvud.
Blir galen på alla borden. Vill inte kalla dom för måsten just nu eftersom att MÅSTEN är saker som jag måste göra även om dom är tråkiga. Har viktigare måsten just nu.

Men alla dessa borden, vet att jag skulle vara glad om jag hade gjort dom när jag kommer från jobbet för då finns dom ju inte kvar och plågar mig. Heheh okej.. klä mig SKA jag göra. Hade varit lite småkul om jag sköt upp det till EFTER jobbet! 

Jobbet ja, det är det som väntar, väldigt snart.
Hinner inga måsten borde. 


Kommentarer
Den rullande ärtan

http://www.youtube.com/watch?v=qCSfy670df4 Ha det su kult på resturangen nu! ;)



2011-12-07 @ 17:24:58




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback