Dagen D

Godmorgon

Ännu en gång är jag vaken, och trotts tidigt sänggående igår så är jag fortfarande helt slut. Gissar att det dels är det intensiva arbetandet denna vecka och all stress som varit. Lugnet börjar nu lägga sig och min kropp verkar helt glömt bort vad som komma skall om ungefär 12 timmar. Då börjar ju min resa.
Blir nog en tung natt på arlanda och jag kommer nog sova riktigt gott på flygplanet. De där 9 timmarna kommer bara flyga (hehehehe) förbi ;D

Mitt stora uppdrag när jag kommer hem är ju nu slutligen att packa. Förstår inte varför just den biten har varit så jobbig denna gång. När jag for till turkiet så var det inga problem med packandet. Jag plockade om något ur en massa grejjer för att jag packade för mycket. Men denna gång har jag ingen inspiration eller något. Kan väl hända att det beror på att det är vinter där och att det på något sätt inte är lika "kul" att packa ner vinterkläder istället för sommarkläder? Ja jag gissar på något sådant! ^^
Menmen.. planen är ju att få hem en massa nya snygga kläder så, spela roll. Lyckas jag inte packa något ja då är shopping om inte annat ett måste så fort som möjligt! :)

Nej, men nu väntar jobbet! Sista passet nu innan äventyret startar! ^^

Kommentarer
ap english essay

Great idea) I think I will do something like this too





Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback