Dan före dan

Hejhej!

Jobbet är nu avslutat för idag och nu återstår det ett enda litet pass innan jag sätter mig på flyget och påbörjar mina största resa någonsin
Spänningen är verkligen... overklig! ^^
Iallafall. Som ni förstår så har jag fortfarande en hel del som står på mitt schema över saker som jag måste göra. 
En del av sakerna kommer ni känna igen att jag redan pratat om att göra tidigare i veckan men att jag aldig fått det gjort. Lite pinsamt faktiskt men okej.. Här kommer uppgiferna som jag har kvar att göra innan imorgon kväll:

SÖNDAG / MÅNDAG
1dag kvar

- Diska
- Dammsuga 
- Skura 
- Rensa Kattlådan
- PACKA(!!!!)
- Jobba
- Rensa ut lite ur kylskåpet


Det är dom viktigaste sakerna iallafall. Sen har jag ju en massa trevliga saker att göra också såsom middagen ikväll, sen ska jag åka och hämta en locktång hos Anna och då får man ju träffa familjen wikström också. Sen så ska jag köpa lite lösviktsgodis och ta med mig! Lite sånt finns ju också på planeringen.

Ikväll ska jag dock försöka ta en så tidig dag som möjligt bara för att jag ska lyckas få mycket sömn. Blir nog att försöka sova litegrann under dagen imorgon också bara för att ha lite kraft för natten som kommer bli lite jobbigt!

Men men, bara att dyka ner i disken då så att jag iallafall får något gjort! ^^



Kommentarer
cygjhyu7

fgt hcyfg hcgy jfyvgu7ijyhji7



Blogg: http://customessays.ws/prices.php
2012-01-04 @ 14:51:28




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback