Effektiv

Hejsan!

Nu rullar jag snart vidare till jobbet.
Har ett kvällspass att göra ikväll så jag slutar vid 8. Näst sista dagen innan jag tar helg vilket känns SUPER!! :)
Lyckades med uppdraget jag satte till mig själv igår. Jag har dammsugit, dammtorkat och skurat så nu ser det iallafall lite bättre ut här. Det enda som jag har kvar att göra är att städabort allt som jag slängde upp i sängen för att det inte skulle ligga ivägen. Men det kommer gå fort. Sen så ska jag boka en tvätt tid imorgon tills på fredag. Det kommer bli bra det. Få undan litegrann innan USA. Blir säkert en tvättomgång till nästa vecka skulle jag gissa bara för att slippa sånt när jag kommer hem!

Nemen som sakt, känner mig lite stolt över att städningen är gjord. Då kan jag slappna av litegrann i helgen. 
Tiden tickar iväg,bäst jag börjar fara så att jag inte blir sen!

Pusshej!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback