För mycket på för kort tid

Hej!

Hemma från Luleå, blev en riktigt långdag!
Fick med mig hem en ny jacka, en sportbh, ett par strumpbyxor och "julklappstjoffs".
Yes nu är jag äntligen klar med julklapparna. Jag kan knappt beskriva vilken underbar känsla det är. Har även slagit in dom nu sen jag kom hem.
Tryckte också 2 hamburgare på typ 10 minuter vilket nu resulterat i illamående. Illa illa..

Bio om ett tag. Kommer bli roligt trotts att jag egentligen bara vill låsa in mig och krypa under täcket. Känner att jag behöver en ny dag med nya möjligheter.
Menmen, bio så blir det. Vi ska se nya Sherleck Holmes filmen som har premiär idag. 

Men nu ska jag njuta utav ett nytt avsnitt av the mentalist under filten i soffan!
tjjing

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback