Gate F-62

Hejsan!

Efter en rätt lång natt där jag sov på en bänk så steg jag upp vid 4. KLARVAKEN!
Var faktiskt skönt att sova trotts att jag inte alls sovit speciellt hårt. Har vaknat  OFTA eftersom jag varit så rädd att baggaget skulle bli stulet. Det var dock kvar när jag vaknade så det var ju en enorm lättnad. Eftersom jag var vaken så pass tidigt så gick jag iallafall förbi incheckningen för att kolla ifall jag kunde checka in.
Det kunde jag och hon blev hemskt förvånad över att jag var ute i så god tid. Stannade inte efter det heller utan tog mig hela vägen in till gatearna och där fick jag passera en liten surtant som tyckte att jag inte kunde gå in såhär tidigt fö "DU KOMMER JU INTE KUNNA GÅ UT DÄRIFRÅN IGEN".
Men vad ska jag göra irrandes i mellantinget?
Ne så jag är här. Köpte mig en timme datatid för att fördriva lite tid. Blir frukost sen efter det och mer lyssnade på min ljudbok.  Mitt plan går inte förren 10.40 och jag kommer vara framme i NY 13.30 (19.30 svensk tid).

Det är ju där spänningen börjar!
Men, ni vet nu dock att jag lever än så länge och har det faktiskt rätt så bra. Om jag nu ska klaga på något så är jag väl lite stel i nacken men det får man väl nästan räkna med när man sovit på handdbagaget på en bänk.

Ha det bra alla
Stor kram <3


Kommentarer
ap english essay

How can you sleep there?))) It is awful)

pessys

Hur är allt med dig idag sötis?

Sjukt fin blogg du har! Kramar :D



/ http://pessys.blogg.se



Blogg: http://pessys.blogg.se/
2012-01-11 @ 17:39:38




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback