Hej mitt vinterland

Godmorgon

Vaken och duschad. Känns skönt att jag fick sova ut imorse (förutom Charlie dampanfall start vid 6 tiden.... vet inte vad som nu blivit för fel på honom)
Ska snart iväg och unna mig en liten massage. Kommer bli jätteskönt. Hade fruktansvärt ont mellan skulderbladen igår. Lite bättre idag men som sakt, det är ju alltid skönt! :)
Sen så är det dax att starta arbetshelgen, lite tråkigt att jag inte finner någon tid att träna..var över en vecka sedan nu och tiden bara tickar på. Aja.. nästa vecka SKA jag ha tid till det, sanna mina ord. 

Har så dåligt med bilder att lägga upp. Det är verkligen tråkigt. Är dålig numera på att ta kort såsom jag gjorde förr. SKa försöka bli bättre på det under nästa år! Börjar ju året i New york och om jag känner mig rätt så kommer det bli en del kort där! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback