Illamåendet

Ojojoj... Steg upp för en stund sedan utan ett enda problem i världen och för ungefär 1 minut sedan så kändes allt helt plötsligt som ett problem. Insåg precis att trotts att jag typ är klar med alla julklappar så är jag ändå inte det. Har ju inte fixat sista detaljen på mamma och pappas och farmors julklapp. Detta gav mig lite smått panik eftersom att det för fasiken snart är jul och att jag jobbar som en galning fram tills dess. När ska jag få tiden att handla det tro?! 
Ska försöka göra det på fredag, hoppas hoppas det funkar <3

Sen nästa ångest är ju ännu en i-landsproblem ångest!... 
Bläddrade i kallendern för att försöka hitta någon dag som passade till julklapps shoppingen när jag inser att det är ju för tusan bara nästa vecka kvar innan jag åker.. 12dagar kvar. Är så nervös... *hjälp*

Ne nu ska jag sysselsätta mig med saker såjag slipper tänka på allt jobbigt. Ska skicka iväg ett mail till Arvid först dock. ehmehm.... Jo så får det bli.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback