Jul, Jul... strååålande jul

Så trött!
Men självklart, är inne på min 6:e arbetsdag denna vecka och en arbetsdag är kvar innan semestern! Så skönt det ska bli med lite "vila". Jag tvivlar starkt på att jag kommer ha tid eller lust för någon vila. Gissar att första arbetsdagen efter resan kommer vara ett Helvete just eftersom att då kommer jag nog ha rekord i "trötthet".

JULafton igår. Oj så mysigt alltså!
Var riktigt det jag behövde. Plockade upp farmor efter jobbet och åkte sen till Blåsmark. Han jäklat precis till Kalle Anka tack och lov. Man kan ju för tusan inte missa Ferdinan <3
Sen årets första julmat. OJ SÅ GOTT! Är sugen på det nu igen men nu hinns det inte med någon mer julmat detta år. Så jäkla tråkigt. Drack också årets första julmust vilket jag inte brukar vara så förtjust i men detta år var det supergott eftersom jag sparade det ändå fram till julafton!

Låt se, sen så stod juklappsutdelning på schemat!
Nu kan jag ju äntligen skriva här att jag, Martin och Jessica har tagit foton hos en fotograf och gav år mamma, pappa och farmor i Julklapp. Verkligen lyckat!! ^^
Jag fick en massa saker som jag verkligen behövde! Vindrutetorkare, skålar, vattenkokare, brödrost, elvisp, ett jättesnyggt diskmedlesställ ochen nessesär med lite smått och gott men även lite andra perfekta "bra-att-ha-saker". <33
Sen var det såklart en massa surr, Buzz spelande och fikande! Tog mig inte hem förrens klockan 1 så blev en sen kväll. Men ack så trevlig!

Gick såklart genast och la mignär jag kom hem eftersom jobbet väntade tidigt på morgonen.
Ikväll är jag och familjen bjuden till farmor på middag. Tror det kommer bjudas på palt (vilket jag också hoppas). Det skulle verkligen vara den perfekta maten innan USA resan! :)





Lite bilder som togs på familjen denna jul. Måste säga att dom var riktigt stiliga iår alihopa! Tillochmed Jag. ^^ 
(Jecka finns ej representerad eftersom att man alltid måste få lov från henne att läggas ut bilder och hon måste alltid nogrant granska dom innan. Den proceduren hade jag inte tid med idag + att hon ej är här så vi kan inte en genomgå det! :P)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback