Kyliga Decembermorgon

Godmorgon

Oj så skönt det är att börja såhär "sent".. Då hinner man sova ut, nästan iallafall!
Steg upp 5 minuter innan klockan skulle ringa. Shiet vad mycket tid det känns som att man har då. I vanliga fall brukar jag stressa som tusan på morgonen och nu har jag lunkat på i stilla ro och ÄNDÅ så har jag en massa tid över. Sjukt skönt faktiskt. 
Fryser massor, delvis för att det är kallt härhemma. Det har det ju alltid varit, men också för att jag idag åt min sedvanliga frukost som haft en paus i en månad eller så, nämnligen bär och kesella. Bären är ju alltid frusna. Funderade faktiskt nu på morgonen om han skulle ha börjat värma bären men vågade inte. Tänk om dom blir as äckliga då?!

Ska snart bege mig mot jobbet och sista arbetsdagen denna vecka.
Är riktigt taggad för jobbet om jag ska vara helt ärligt. Underbar känsla att ha när man ska åka och jobba! Gillar alltid att jobba men ja, ni vet den här tunga och ansträngade känslan som kan komma utav det?
Den är nu som bortblåst, bara för idag. Gissar att det är den stundande helgen som sporrar! 

Men men..
Ha en trevlig dag så ploppar nog något inlägg in senare! ^^



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback