LÖK

Anton skulle varit hemskt stolt över mig nu.
Har nämnligen köpt hem LÖK som jag ska ha i maten. Faktiskt sjukt gott till denna maträtt så det har jag ingenting emot. Håller just nu på att förgrädda pajskalet. Sen ska jag bara i med fyllningen och sen ska jag slänga mig i duschen. Har ju varit på dubbelpass idag, spinning och pump
Så en dusch är nog på sin plats nu. 
Känner mig så effektiv idag. Har jobbat, tränat och nu i fullt sjå med middagen. Imorgon tänker jag också vara effektiv så jag hoppas att det blir så. Dammtorka, dammsuga och skura skulle verkligen behövas. Röjja undan lite bara så att detta blir ett hem igen. 
Men har ju jobb på schemat också så vi får väl se om jag tar mig tid med det! *Hoppas*

Huursomhelst! Ska försöka hitta något att se på tv ikväll. 
Förslag?!?!



Denna paj är det som står på menyn idag. Men skillnaden är att istället för äggstanning så har jag creme fraisch MUMMA <33

Kommentarer
Caroline

Ge mig receptet!



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-12-13 @ 20:41:17
Anonym

PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ;)



2011-12-13 @ 21:48:41




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback