Lugn hemmakväll

Hejhej!

En arbetsdag återstår nu innan min helg börjar, sweet! :)
Har just mumsat på både bullar, pepparkakor och mjölk. Man måste ju passa på medans det är jul! 
I övrigt känner jag att denna kväll inte riktigt är på min sida på alla fronter. Först och främst all stress som jag just nu har. Men sen så ligger ett dåligt samvete och gnager inom mig. Det handlar om Charlie och att han numera får vara ensamen så hemskt mycket. Jobbar ju mycket och sen tränar jag ju ofta efteråt. Sen när jag kommer hem så börjar det nästan vara dax att gå och lägga sig.
Jobbigt det där. Vill ju inte att han ska behöva vara ensamen. Måste verkligen fixa en kompis till honom nu efter års skiftet. Han kan ju inte måsta ha det såhär. 

Usch, känns som att dagens inlägg bara har varit ledsamma, stressade och tråkiga! 
Snart sova! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback