Mitt 2011 (Part 1)

Fin väggtext som jag fick utav syster i julklapp




(I övrigt är bilderna från Januari månad hemskt tråkiga, så vi går vidare)


Denna månad blev jag äntligen mamma till min lilla bäbis <3



Blev även med klocka




Åkte till fjällen








En fest med där en massa gamla godingar var ^^






Charlie får upptäcka livet utomhus








Inviger utomhus grillningen för detta år!







Köper årets COOLASTE glasögon. Sorg i hjärtat att säga att dom ej är hela idag </3




Inviger mjukglasssäsongen ( med en kulglass )





Tar egobilder



Mer Party









Charlie fick en tillfällig vän





Fick min älskade onepiece






SKÖNA SOMMARDAGAR <3
Sol, bad, glass och bara myys 





50 års fest!



En massa Arvid umgänge :))



Allas eran Jenny fyllde 21år
En massa skoj på schemat med andra ord









Det var del 1 av året som gått. Del 2 kommer inom sinom tid! :)

















Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback