Morgonstund

Godmorgon

Vaknade av mig själv 2 minuter i 6. 
Det är skönt för om jag gör det så är jag mycket piggare än om jag sover till väckarklockan ringer. Skönt att jag job bar kväll imorgon för då blir det soooovmorgon ;)
Har precis käkat frukost och försöker desperat att lösa Lunch frågan. Jobbar ju till halv 4 och ska och träna halv 5. Jag borde därför få i mig någon typ utav lunch under dagen så att jag orkar med träningen.
Vet inte hur jag ska göra... Få ta mig en funderare (de sista 5 minuterna som är kvar innan jag ska ge mig av).

Jag kan iallafall ge det glädjande beskedet att jag numera fått motor / Kupevärmaren att fungera. Ojjj så skönt. Ser nu idag fram emot få sätta mig i den varma sköna bilen :))

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback