Onepiece och tjocksockar

Hejsan!

LEDIG IDAG!
oj så sköönt.. Har bara softat riktigt ordentligt.
Först sov jag till klockan 11, låg och drog mig och gosade med Charlie en kvart till innan jag slutligen klev upp och tog mig en lång dusch.Sen kröp jag ner i min onepiece och ett par urmysiga sockar från Cubus och har legat och tittat på the mentalist och käkat gravadlax mackor. :)
Tänkte försöka ta tag i lite viktiga saker men har ännu inte gjort det.
Vet inte om jag vill det heller.
Ikväll blir det träning igen. Var ju sjukt längesedan nu. Ikväll blir det spinning så nu ska jag svettas litegrann igen.. ;) och IDAG ska jag sola! Blev ju inte av igår eftersom att jag fick oväntat besök.! :)
Men nu är det dax på lite hårdkörning på den fronten.
Iövrigt tror jag inte att denna dag kommer bjuda på så mycket spännande. Blir att lägga sig rätt tidigt eftersom jobbet kallar imorgon klockan7. Då är det 3 arbetspass som väntar innan jag slutligen får ta helg.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback