Planering

Hejsan!

Riktigt skönt att få en ledig dag såhär mitt i veckan.
Sånt behövs ju verkligen när man har en massa saker att göra. Känner dock att det är jääkligt skönt att jag har fixat klart alla julklappar. Annars hade stressen legat på rätt ordentligt just nu med tanke på att jag har så mycket annat att göra.
Iallafall igår så spenderade jag hela dagen (läs eftermiddagen /kvällen) i blåsmark där det bjöds på smörgåstårta! Glömde dock ta med mig mammas födelsedagspresent så hon får den på julafton! :D
Var även hos frisören och klippte håret. Var lugna ni kommer inte märka det när ni ser mig så gör inte ett halvhjärtat besök till att kommentera hur fint det blev, vart bara topparna :D

Men idag då, en ny dag där jag fick sova ut ordentligt. Tror jag sov ungefär 10- 11 timmar inatt vilket var en njutning utan dess like. Har dock haft en massa skumma drömmar men sånt får man ju leva med!

Tänkte ta och dra dagens planering innan jag startar dagen!

ONSDAG

- Köpa en ny "sladd" till min mp3 (Om detta nu går att finna någonstans)
- Åka till banken och hämta ut  lite kontanter inför resan
- Lunch med Anton
- Sola
- Diska (Lägg märke till att denna punkt har funnits med i 3 dagar nu)
- Träna
(- Om det hinns med dra fram dammsugaren och dra av golvet lite)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback