Rulla iväg

Börjar vara riktigt hungrig. Ska börja rulla iväg mot blåsmark där det bjud på middag!
Ska bara ladda upp gårdagens bilder på facebook. Tar ju dock en sånn tid så tänkte att jag skulle passa på att skriva lite här. Inte för att jag har så mycket att säga. 
Sitter och lyssnar på låten som jag la in i inlägget nedanför. Verkligen sjukt bra och den fäster sig i huivudet nå så förbaskat. Vaknade ju med den i huvudet även om jag inte hade hört den igår. Sånt är skumt. 
Iallafall.. Funderade på om jag skulle ta med med CHarlie CHales till blåsmark men jag tror fasiken inte att jag ids. Eller.. skulle behövt det, han blir så ledsen annars.. hmm mjaah! 
Vi får se!

Haha på tal om honom
Kolla på denna



En kväll så låg han såhär i typ 10 minuter och tittae på mig. Sjukt läskigt! 
Han är inte riktigt normal *skakar på huvudet*

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback