Sen kväll tidig morgon

Jag som i vanliga fall är en riktigt kärring och lägger mig tidigt åkte igår iväg till Frida och Björn för att ha filmkväll med dom och diverce trevliga människor. Innan jag är hemma här igen så har klockan hunnit bli 2. Nu sitter jag här 4 timmar senare och är långt ifrån så trött som jag skulle varit.
Men tror faktiskt att jag ska krypa en stund under täcket när jag kommer hem från jobbet för att sedan orka med kvällen som kommer.
Menmen, dit är det några timmar.
Igår hann jag med de flesta utav mina punkter iallafall.
Iallafall de punkter som var viktigast så det var ju bra!
Idag finns det inga "tråkiga" saker på min lista utan den ser hemskt glad ut (Trotts att den borde innehålla tusen tråkiga)

- Jobba
- Träna
- Bio

Visst ser det ut som en helt okej dag?
Får väl se, om sovandet utgår så blir det nog att packa i resväskan litegrann.

Tjingeling!!

Kommentarer
Rebecca

kikar in :)



Blogg: http://rebeckhaam.blogg.se/
2011-12-22 @ 06:37:03
Anonym

/\_/\

( > . < )

( > < )



2011-12-22 @ 12:33:34




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback