Snö snö snö

Nu får det banne mig räcka. Lite snö ville jag ha men inte allt för mycket. Vill ju att det ska smälta bort så snart som möjligt. Mamma ringde och väckte mig vid 10. Lika bra det för jag hade tänkt springa på stan och försöka köpa lite julklappar. Är ju enda lediga dagen denna vecka så den är så fullsmockad av aktiviteter så att jag får ont i magen när jag tänker på det, men det är väl lika bra det gissar jag.

Känner mig lite matt i kroppen. Sov lite kasst inatt så det är väl därför. Sen blir det ju inge bättre av att Charlie får damp klockan 5 och börjar slicka mig i ansiktet. Det är sååå störande. 

Är iallafall nöjd över att jag  tog tag i disken igår. Allt går som så långsamt nu och att ta tag i saker är jobbigare. Nästa projekt (som ej är idag iallafall) är att plocka undan från golven och dammsuga. Får kanske bli morgondagens projekt. 

Håll tummarna för att jag hittar julklappar idag, gärna allihopa så att jag kan slappna av på den fronten sen.


Kommentarer
Nicole

Kul att du är med, men läste du hela instruktionerna?



Blogg: http://nickys.se
2011-12-08 @ 10:58:15




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback