Tisdag

Sådärja! Nu böt vi dag och helt sjukt hur snabbt jag måste ha somnat igår. Låg och läste fram till kvart över 10 och jag kan inte ens komma ihåg att jag la bort boken och släckte lampan. Shit alltså! Har sovit grymt gott. iallafall tills den förbaskade traktorn kom vi halv 5 ?!?!?
Vem fasen skottar den tiden?
Jaja men det han gjorde gick fort så jag somnade om ett tag till. Sov så tungt att jag vaknade när väckarklockan ringde. Jag gissar att ni tänker ungefär "WTF varför skriver hon så typ hela tiiiiin".
JAg skriver inte så hela tiden utan bara när det händer eftersom majoriteten av tiden så vaknar jag ju av mig själv innan klockan ringer. Så vaknar jag av väckarklockan brukar det alltid vara ett bevis på hur jäkla gott jag sovit! :D

Men iallafall, nu ska jag lägga upp en planering precis som jag gjorde igår. Jag har inte hunnit göra någon snyggare variant som var min tanke utan ni får gott nöja er med bara text rakt upp och ner.

TISDAG

- Jobba
- Fira mamma på födelsedagen
- Klippa mig hos frissan
- Diska
- Städa i badrummet

Inte en helt omöjlig planering det heller?!
Ne det där klarar jag, även om det kanske blir lite sent de sista punkterna. Har ju dock sovmorgon imorgon så det gör inte så mycket. Ska se till att sova som ett djuuuuur imorgon! <3
Men, morgondagen är ju också den dag som har mest ärenden på listan Så det blir en häktisk händelserik dag det med! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback