Träning och Onyttigheter

Hejhej!

Ett skönt men riktigt riktigt jobbigt träningspass väntade ikväll. Vart ju tillochmed 2 pass både spinning och Core. Roligt men som sakt, jobbigt!
Nu sitter jag och titar på förra årets "Filip och Fredriks årskrönika". Hade inte sett den så det är riktigt roligt. Får hoppas att det kommer en "årets" också! HAr andra dagen i rad suttit och gottat mig här framför datorn med pepparkakor och bullar <3
Måste ju passa på, imorgon går mjölken ut! :P

Imorgon blir det Luleå med Frida. Vi jagar en skitsnygg jacka som jag hittade på HM idag men som inte fanns i min storlek. Håller tummarna för att jag hittar den imorgon då! 
Bio blir det också imorgon! 
Känns roligt med en ledig helg!! :))

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback