Way to late

Hejsan

Oj vad tankspridd jag kan vara ibland.
Efter jobbet skulle jag åka och handla kattmat eftersom att det var slut. Så jag åkte på Ica, jag handlade och jag började köra hem. Hela vägen satt jag och småskrattade över hur knasig kombination av varor jag hade handlat. Hamburgerbröd, Kesella, Mjölk, Lax och frusna bär.. MEN INTE KATTMATEN!!!!
Så det var bara att vända om i denna underbara snöstorm och handla kattmaten... -.- 

Nu ska jag gå och sova. Måste upp klockan 6 imorgon vilket jag inte ser fram emot, ne inte ens litegrann. 
Har dock gjort ett helhjärtat försök med att få motorvärmaren att fungera så FÖRHOPPNINGSVIS får jag sätta mig i en varm bil imorgon. Jag håller mina tummar och tår. 
Ångrar dock lite att jag suttit uppe såhär "länge". Kommer få ångra det lite. Menmen... :)

Sov gott allesammans

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback