Ångest!!

Och nu var det eftermiddag!
Gusch, dagarna bara flyger förbi utan att jag egentligen hinner lägga märke till dom, det är en läskig känsla av att egentlige inte har någon kontroll!
Var hos läkaren idag för att hitta vad det är för fel gällande min ständiga trötthet. Massa prover har tagits så inväntar att han ska ringa någongång nu i veckan! Jag hoppas verkligen att proverna visar något, för om dom inte gör det så ja, "får vi prata om hur vi ska gå vidare".. hmm låter läskigt! Tur att man har en så bra läkare då :)

Känner mig hemskt lat idag också,  har inte tränat nått i veckan vilket gör att jag får lite lätt panik. Ska ju träna 5 dagar i veckan och det innebär att jag måste träna alla dagar från och med imorgon!... HUR SKA JAG HINNA DET??
GAAH blir galen. Ska snart iväg på jobbet..



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback